Markkinoinnin vuosikello 2025: Tehokkaat strategiat ja käytännön vinkit

Markkinoinnin vuosikello ja sen merkitys

Miksi markkinoinnin vuosikello on tärkeä?

Okei, mietitäänpä hetki markkinointia. Se ei ole vain satunnaisia kampanjoita silloin tällöin, vaan jatkuvaa työtä. Markkinoinnin vuosikello on pohjimmiltaan suunnitelma, joka auttaa yrityksiä jaksottamaan ja aikatauluttamaan markkinointitoimenpiteitä koko vuoden ajalle. Se varmistaa, että markkinointi on systemaattista, eikä keskity vain muutamaan kampanjaan. Ajattele sitä yrityksen vuosikellona, joka pitää markkinoinnin pyörät pyörimässä tasaisesti. Vuosikello työkalu auttaa ennakoimaan tulevia sesonkeja ja tapahtumia, jotta yritys on oikeaan aikaan esillä oikeassa paikassa.

Miten vuosikello auttaa strategisessa suunnittelussa?

Hyvä markkinointi vaatii suunnitelman, ja vuosikello on tässä avainasemassa. Sen avulla voidaan hahmottaa koko vuoden markkinointitoimenpiteet kerralla. Mieti, miten eri sesongit vaikuttavat myyntiin ja miten voit hyödyntää niitä markkinoinnissa. Vuosikello auttaa myös budjetin suunnittelussa, kun tiedät etukäteen, milloin tarvitset enemmän resursseja. Se on kuin kartta, joka ohjaa markkinointitiimiä läpi vuoden, varmistaen, että kaikki tärkeät asiat tulevat huomioitua. Markkinoinnin vuosikello englanniksi on ”marketing calendar”, jos haluat etsiä lisätietoa.

Vuosikellon rooli markkinoinnin tehokkuudessa

Markkinoinnin tehokkuus ei synny itsestään. Se vaatii suunnitelmallisuutta ja jatkuvaa seurantaa. Vuosikello auttaa tässä, koska sen avulla voidaan seurata, miten eri toimenpiteet ovat toimineet ja mitä voidaan parantaa. Se on myös erinomainen työkalu, kun halutaan varmistaa, että markkinointi on linjassa yrityksen muiden tavoitteiden kanssa. Miten tehdä vuosikello? Aloita listaamalla kaikki tärkeät päivämäärät ja tapahtumat, jotka vaikuttavat yrityksen toimintaan. Sen jälkeen voit suunnitella, miten hyödynnät niitä markkinoinnissa. Markkinointi vuosikello on siis enemmän kuin pelkkä kalenteri – se on strateginen työkalu, joka auttaa saavuttamaan parempia tuloksia.

Vuoden 2025 tärkeät päivämäärät

Sesonkien vaikutus markkinointiin

Sesonkien ymmärtäminen on markkinoinnin perusta. Vuodenajat, juhlapyhät ja muut toistuvat tapahtumat luovat kysyntää ja tarpeita, joihin markkinoinnilla voidaan vastata. Esimerkiksi joulusesonki on kaupalle kulta-aikaa, kun taas kesällä matkailu ja ulkoilu ovat suosiossa. On tärkeää suunnitella kampanjat ja viestit hyvissä ajoin, jotta ne osuvat oikeaan aikaan ja tavoittavat kohderyhmän tehokkaasti. Mieti, miten voit hyödyntää sesonkeja luovasti ja erottuvasti.

Merkittävät tapahtumat ja kampanjat

Vuosi 2025 tuo mukanaan monia merkittäviä tapahtumia, jotka tarjoavat loistavia markkinointimahdollisuuksia. Tammikuussa alennusmyynnit houkuttelevat ostoksille, kun taas ystävänpäivä helmikuussa on romanttisten kampanjoiden aikaa. Pääsiäinen, vappu ja juhannus ovat perinteisiä juhlia, joihin liittyy paljon kulutusta. Loppuvuodesta Black Friday ja joulusesonki ovat vuoden suurimmat myyntipiikit. Muista myös pienemmät tapahtumat ja teemapäivät, jotka voivat olla hyviä tilaisuuksia kohderyhmäkohtaisille kampanjoille. Esimerkiksi Maailman ympäristöpäivä kesäkuussa on hyvä hetki korostaa yrityksen vastuullisuutta.

Kuinka valmistautua ajoissa

Hyvä suunnittelu on kaiken A ja O. Aloita vuoden 2025 markkinointisuunnitelman laatiminen jo hyvissä ajoin. Käy läpi kaikki tärkeät päivämäärät ja tapahtumat, ja mieti, miten voit hyödyntää niitä parhaiten. Tee aikataulu kampanjoiden suunnittelulle, toteutukselle ja seurannalle. Varaa riittävästi aikaa sisällön luomiseen, mainosten suunnitteluun ja kohderyhmän tavoittamiseen. Muista myös budjetointi ja resurssien hallinta. Ajoissa aloittaminen antaa sinulle mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja varmistaa, että kampanjasi ovat onnistuneita.

Markkinointistrategian laatiminen

Miten määritellä tavoitteet?

Markkinointistrategian pohjana ovat selkeät ja mitattavat tavoitteet. Mieti tarkkaan, mitä haluat markkinoinnilla saavuttaa: onko se myynnin kasvattaminen, brändin tunnettuuden lisääminen vai uuden kohderyhmän tavoittaminen? Tavoitteiden tulee olla realistisia ja linjassa yrityksen yleisten liiketoimintatavoitteiden kanssa. Aloita miettimällä, missä yrityksesi on nyt ja minne haluat sen vievän vuoden 2025 aikana. Älä unohda, että tavoitteiden asettaminen on jatkuva prosessi, ja niitä on tarvittaessa tarkistettava.

Kohderyhmän tunnistaminen

Tunne kohderyhmäsi kuin omat taskusi. Kenelle markkinoit? Mitkä ovat heidän tarpeensa, toiveensa ja kipupisteensä? Mitä kanavia he käyttävät? Mitä he arvostavat? Mitä tarkemmin tunnet kohderyhmäsi, sitä tehokkaampaa markkinointisi on. Kohderyhmän ymmärtäminen auttaa sinua luomaan relevanttia ja kiinnostavaa sisältöä, valitsemaan oikeat markkinointikanavat ja personoimaan viestintääsi. Mieti, miten voit kerätä tietoa kohderyhmästäsi: kyselyt, haastattelut, sosiaalisen median analytiikka – kaikki keinot ovat sallittuja.

Kilpailija-analyysi ja erottuminen

Kilpailija-analyysi on olennainen osa markkinointistrategiaa. Ketkä ovat kilpailijasi? Mitä he tekevät hyvin? Missä heillä on parantamisen varaa? Kilpailija-analyysin avulla voit löytää markkinaraon ja erottautua kilpailijoista. Mieti, mikä tekee sinun yrityksestäsi ainutlaatuisen. Onko se tuote, palvelu, hinta, asiakaspalvelu vai jokin muu tekijä? Erottuvuustekijän tulee olla selkeästi viestitty kohderyhmällesi. Muista, että kilpailu on jatkuvaa, joten kilpailija-analyysiä on tehtävä säännöllisesti.

Sisältömarkkinoinnin rooli

Miksi sisältö on kuningas?

Sisältömarkkinointi on nykyään ihan supertärkeää, koska ihmiset etsivät tietoa itse. Hyvä sisältö ei ainoastaan houkuttele potentiaalisia asiakkaita, vaan myös rakentaa luottamusta ja asiantuntemusta. Se on vähän kuin antaisi ilmaisia neuvoja, jotka sitten johtavat siihen, että ihmiset haluavat ostaa sulta. Mieti vaikka, kuinka usein googletat jonkun ongelman ja päädyt lukemaan blogipostauksen tai katsomaan videon. Just sitä se on!

Sisältöstrategian kehittäminen

Sisältöstrategia on vähän kuin kartta, joka näyttää, minne ollaan menossa ja miten sinne päästään. Ensin pitää miettiä, mitä halutaan saavuttaa: halutaanko enemmän liikennettä nettisivuille, enemmän myyntiä vai parempi brändimielikuva? Sitten pitää selvittää, ketkä ovat kohderyhmää ja mitä he haluavat tietää. Sen jälkeen suunnitellaan, millaista sisältöä tehdään ja missä kanavissa sitä jaetaan. Ja lopuksi, miten mitataan, onko strategia toiminut. Ei mitään rakettitiedettä, mutta vaatii vähän suunnittelua.

Erilaiset sisältötyypit ja niiden käyttö

Sisältöä on nykyään ihan hirveästi erilaisia! On blogipostauksia, videoita, podcasteja, infografiikoita, e-kirjoja, some-päivityksiä… Jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Blogipostaukset on hyviä hakukoneoptimointiin, videot on koukuttavia, podcastit on käteviä kuunnella vaikka lenkillä. Tärkeintä on valita ne, jotka sopivat parhaiten kohderyhmälle ja tavoitteisiin. Ja muistaa, että laatu korvaa määrän. Ei kannata tehdä miljoonaa huonoa sisältöä, vaan mieluummin muutama tosi hyvä.

Digitaalisten kanavien hyödyntäminen

Digitaalinen markkinointi on nykyään ihan must juttu, jos haluaa, että yritys pysyy pinnalla. Se ei oo enää mikään ”kiva lisä”, vaan ihan perusjuttu, jota ilman on vaikea pärjätä. Mietitäänpä vaikka, miten moni meistä etsii tietoa netistä ennen ostopäätöksen tekemistä. Jos yritystä ei löydy Googlesta tai somesta, se on vähän sama kuin ei olis olemassakaan.

Sosiaalisen median strategiat

Some on ihan älyttömän iso juttu nykyään. Eri alustoilla on erilaiset käyttäjäkunnat, joten on tärkeää valita oikeat kanavat ja räätälöidä sisältö sen mukaan. Ei oo mitään järkeä yrittää tunkea samaa viestiä joka paikkaan. Mieti, missä sun kohderyhmäsi hengailee ja panosta niihin kanaviin. Ja muista, että some on vuorovaikutusta, ei vaan mainoskanava. Kuuntele, mitä ihmiset sanoo ja osallistu keskusteluun.

Hakukoneoptimointi ja sen merkitys

Hakukoneoptimointi (SEO) on vähän sellainen taustalla vaikuttava juttu, jota ei välttämättä huomaa, mutta joka on ihan supertärkeä. Jos sun sivusto ei löydy Googlen ekalta sivulta, niin aika harva sinne eksyy. SEO:ssa on kyse siitä, että tekee sivustosta sellaisen, että Google tykkää siitä ja nostaa sen hakutuloksissa ylemmäs. Se vaatii vähän teknistä osaamista, mutta onneksi on olemassa paljon työkaluja ja asiantuntijoita, jotka voi auttaa.

Sähköpostimarkkinointi parhaat käytännöt

Sähköpostimarkkinointi on yllättävän tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin. Monet ajattelee, että sähköposti on vähän vanhanaikainen juttu, mutta se on edelleen tosi relevantti. Tärkeintä on, että ei spämmää ihmisiä turhalla roskalla, vaan lähettää oikeasti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä. Segmentoi sun listaa, personoi viestit ja muista mitata tuloksia. Ja hei, muista GDPR! Ei saa lähetellä sähköposteja ilman lupaa.

Budjetointi ja resurssien hallinta

Miten laatia markkinointibudjetti?

Markkinointibudjetin laatiminen voi tuntua aluksi hankalalta, mutta se on olennaista tehokkaan markkinoinnin kannalta. Hyvä nyrkkisääntö on, että alle viisi vuotta toimineilla yrityksillä markkinointiin kannattaa panostaa 12–20 % liikevaihdosta, kun taas vanhemmilla yrityksillä 6–12 % riittää. Mieti ensin, mitä haluat saavuttaa: onko tavoitteena uusien asiakkaiden hankinta, brändin tunnettuuden kasvattaminen vai myynnin lisääminen? Tavoitteet ohjaavat budjetin suuruutta ja kohdentamista. Muista myös, että budjetin laatimisessa ulkopuolinen apu voi olla kullanarvoista. Markkinointikumppanilla on usein kokemusta vastaavien yritysten budjeteista ja eri kanavien hinnoittelusta.

Resurssien tehokas käyttö

Kun budjetti on määritelty, on aika miettiä, miten resurssit käytetään mahdollisimman tehokkaasti. Mieti, mitkä kanavat tavoittavat kohderyhmäsi parhaiten. Nuoret tavoitat todennäköisemmin TikTokista ja Instagramista, kun taas vanhempi väestö Facebookista tai perinteisemmistä medioista. Panosta niihin kanaviin, jotka tuottavat parhaan tuloksen suhteessa käytettyyn rahaan. Älä unohda myöskään henkilöstöresursseja. Onko sinulla sisällöntuottaja, myymäläpäällikkö ja markkinointipäällikkö? Selkeät roolit ja vastuut varmistavat, että markkinointi pyörii sujuvasti.

Budjetin seuranta ja optimointi

Markkinointibudjetin seuranta on jatkuvaa työtä. Seuraa säännöllisesti, miten eri kampanjat ja toimenpiteet toimivat. Mitkä tuottavat parhaiten liidejä tai myyntiä? Mitkä ovat tappioita? Analytiikan avulla voit tunnistaa, missä on parantamisen varaa. Älä pelkää muuttaa budjettia kesken vuoden, jos jokin ei toimi odotetusti. Joustavuus on avainasemassa, jotta markkinointi pysyy tehokkaana ja tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen.

Asiakaskokemuksen parantaminen

Miksi asiakaskokemus on tärkeä?

Asiakaskokemus on nykyään ihan supertärkeä juttu. Se ei oo enää vaan sitä, että tuote toimii tai palvelu on ok. Se on kokonaisvaltainen tunne, mikä asiakkaalle jää firmasta. Jos asiakaskokemus on huono, ne lähtee lätkimään ja kertoo siitä vielä kavereillekin. Hyvä kokemus taas luo lojaaleja asiakkaita, jotka ostaa sulta jatkossakin ja suosittelee sua muille. Mieti vaikka, ootko ite valmis maksamaan vähän enemmänkin, jos tiedät saavasi hyvää palvelua?

Työkalut asiakaskokemuksen mittaamiseen

Onneks on olemassa kaikenlaisia työkaluja, joilla voi mitata asiakaskokemusta. Yks yleisimmistä on asiakastyytyväisyyskyselyt (CSAT). Niissä kysytään suoraan, miten tyytyväinen asiakas on ollut johonkin tiettyyn asiaan. Sitten on NPS (Net Promoter Score), joka mittaa, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi sua muille. Ja sit on vielä CES (Customer Effort Score), joka mittaa, kuinka helppoa asiakkaan on ollut hoitaa joku asia sun kanssas. Näiden lisäks kannattaa kuunnella, mitä asiakkaat sanoo somessa ja arvosteluissa. Kaikki palaute on arvokasta!

Parhaat käytännöt asiakaskokemuksen kehittämisessä

Asiakaskokemuksen kehittämisessä on tärkeintä kuunnella asiakasta. Pyri ymmärtämään, mitä ne oikeasti haluaa ja tarvitsee. Tee asioista mahdollisimman helppoa ja vaivatonta niille. Kouluta henkilökuntaa palvelemaan asiakkaita hyvin ja ratkaisemaan ongelmia. Ja muista, että jokainen asiakaskohtaaminen on mahdollisuus tehdä hyvä vaikutus. Panosta siihen! Ja hei, älä unohda kerätä palautetta ja käyttää sitä kehitykseen. Se on jatkuva prosessi.

Markkinoinnin mittaaminen ja analysointi

Miksi mittaaminen on tärkeää?

Markkinoinnin mittaaminen on ihan supertärkeää, koska se kertoo, toimiiko se, mitä tehdään. Jos ei mitata, ollaan vähän kuin pimeässä, eikä tiedetä, mihin suuntaan pitäisi mennä. Mittaamisen avulla nähdään, mitkä kampanjat tuottaa tuloksia ja mitkä ei, jolloin voidaan tehdä parempia päätöksiä tulevaisuudessa. Se on vähän kuin tarkistaisi, onko uuni tarpeeksi kuuma, kun leipoo – muuten voi tulla raakoja pullia.

Keskeiset mittarit ja KPI:t

On olemassa vaikka kuinka paljon mittareita, mutta tärkeintä on valita ne, jotka oikeasti kertovat jotain olennaista. Esimerkiksi verkkosivujen kävijämäärät, konversioaste, klikkausprosentit ja sosiaalisen median sitoutuminen on hyviä juttuja seurata. KPI:t (Key Performance Indicators) on niitä avainlukuja, jotka kertoo, ollaanko menossa oikeaan suuntaan. Mieti, mitkä mittarit on just sun bisnekselle tärkeitä, ja keskity niihin. Ei kannata hukuttaa itseään tietoon, josta ei ole hyötyä.

Analytiikan hyödyntäminen päätöksenteossa

Analytiikka on vähän kuin markkinoinnin Sherlock Holmes. Se auttaa löytämään piilotettuja vihjeitä ja ymmärtämään, miksi joku toimii ja joku ei. Käytännössä se tarkoittaa, että kerättyä dataa analysoidaan ja sen perusteella tehdään päätöksiä. Esimerkiksi, jos huomataan, että tietty mainoskampanja ei toimi, voidaan sitä muokata tai lopettaa kokonaan. Analytiikan avulla voidaan myös ennustaa tulevia trendejä ja valmistautua niihin ajoissa. Se on vähän kuin katsoisi kristallipalloon, mutta datan avulla.

Markkinoinnin haasteet ja ratkaisut

Tyypilliset haasteet pk-yrityksissä

Markkinointi voi tuntua ylitsepääsemättömältä esteeltä, erityisesti pienemmissä yrityksissä. Usein ongelmat juontavat juurensa rajallisiin resursseihin, ajan puutteeseen tai osaamisen puutteisiin. Yksi yleisimmistä haasteista on selkeän markkinointistrategian puute. Moni pk-yritys tekee markkinointia satunnaisesti, ilman pitkäjänteistä suunnitelmaa, mikä johtaa tehottomuuteen ja hukkaan heitettyihin resursseihin. Myös kohderyhmän määrittely voi olla haastavaa; jos yrität tavoittaa kaikki, et tavoita ketään. Lisäksi kilpailu on kovaa, ja erottuminen joukosta vaatii luovuutta ja rohkeutta.

Ratkaisut markkinoinnin ongelmiin

Onneksi markkinoinnin haasteisiin on olemassa ratkaisuja. Ensimmäinen askel on realistisen markkinointibudjetin laatiminen ja resurssien priorisointi. Sen sijaan, että yrittäisit olla kaikkialla, keskity niihin kanaviin, joissa kohderyhmäsi viettää aikaa. Mieti tarkkaan, kuka on ihanneasiakkaasi ja räätälöi markkinointiviestisi heille sopivaksi. Älä pelkää ulkoistaa markkinointia, jos oma osaaminen tai aika ei riitä. Ulkopuolinen asiantuntija voi tuoda uusia näkökulmia ja auttaa luomaan tehokkaan strategian. Muista myös, että markkinointi vaatii pitkäjänteisyyttä; tulokset eivät synny hetkessä.

Käytännön vinkit haasteiden selättämiseen

Aloita pienestä ja keskity olennaiseen. Määrittele selkeät tavoitteet markkinoinnillesi ja seuraa niiden toteutumista. Hyödynnä analytiikkaa ja mittaa kampanjoidesi tehokkuutta. Ole valmis tekemään muutoksia ja optimoimaan strategiaasi saatujen tietojen perusteella. Älä yritä hypätä jokaiseen uuteen trendiin, vaan keskity niihin, jotka todella tuovat lisäarvoa kohderyhmällesi. Verkostoidu ja opi muilta yrittäjiltä. Ja mikä tärkeintä, usko omaan yritykseesi ja sen potentiaaliin. Markkinointi on investointi tulevaisuuteen, ja oikein tehtynä se voi tuoda merkittäviä tuloksia.

Trendit ja tulevaisuuden näkymät

Rahapelimainonta

Miten trendit vaikuttavat markkinointiin?

Markkinointi on jatkuvassa muutoksessa, ja trendit muokkaavat sitä, miten yritykset tavoittavat asiakkaansa. Tällä hetkellä näkyvissä on useita suuria muutoksia. Esimerkiksi, kuluttajat odottavat yhä enemmän personoitua sisältöä, ja yritysten on panostettava siihen, että viestit ovat relevantteja ja kiinnostavia. Tekoälyn rooli kasvaa, ja se auttaa yrityksiä analysoimaan dataa ja luomaan kohdennetumpia kampanjoita. Lisäksi, vastuullisuus ja eettisyys ovat yhä tärkeämpiä kuluttajille, ja yritysten on otettava tämä huomioon markkinoinnissaan. Trendit eivät ole vain ohimeneviä ilmiöitä, vaan ne voivat muuttaa koko markkinointialan perusteita.

Uudet teknologiat ja niiden mahdollisuudet

Uudet teknologiat tuovat markkinointiin valtavasti mahdollisuuksia. Lisätty todellisuus (AR) ja virtuaalitodellisuus (VR) tarjoavat uusia tapoja luoda interaktiivisia ja mukaansatempaavia kokemuksia. Blockchain-teknologia voi parantaa läpinäkyvyyttä ja luottamusta markkinointitoimenpiteissä. Tekoäly (AI) ei ole enää vain tulevaisuuden visio, vaan se on jo nyt olennainen osa monia markkinointiprosesseja. Se auttaa automatisoimaan tehtäviä, analysoimaan dataa ja luomaan personoituja asiakaskokemuksia. Nämä teknologiat eivät ole vain hienoja lisäyksiä, vaan ne voivat mullistaa sen, miten markkinointia tehdään.

Miten pysyä mukana muutoksessa?

Muutoksessa pysyminen vaatii jatkuvaa oppimista ja sopeutumista. On tärkeää seurata alan uutisia ja trendejä, osallistua koulutuksiin ja konferensseihin sekä kokeilla uusia teknologioita ja menetelmiä. Yritysten on oltava valmiita muuttamaan strategioitaan ja prosessejaan tarpeen mukaan. Joustavuus ja avoimuus uusille ideoille ovat avainasemassa. Lisäksi, on tärkeää kuunnella asiakkaita ja ottaa huomioon heidän palautteensa. Markkinointi ei ole staattista, vaan se on jatkuva kehitysprosessi, jossa menestyvät ne, jotka pystyvät sopeutumaan ja oppimaan uutta.

Yhteistyö markkinointikumppaneiden kanssa

Miksi ulkoistaa markkinointia?

Markkinoinnin ulkoistaminen voi tuntua isolta askeleelta, mutta se voi tuoda yritykselle monia etuja. Pienemmissä yrityksissä ei välttämättä ole resursseja tai osaamista hoitaa kaikkia markkinoinnin osa-alueita itse. Ulkopuolisen kumppanin avulla saat käyttöösi laajemman asiantuntemuksen ja voit keskittyä ydinliiketoimintaasi. Lisäksi ulkoistaminen voi olla kustannustehokkaampaa kuin oman markkinointitiimin palkkaaminen, varsinkin jos tarvitset apua vain ajoittain tai tiettyihin projekteihin.

Valitse oikeat kumppanit

Oikean markkinointikumppanin valinta on kriittistä. Mieti tarkkaan, mitä tarpeita yritykselläsi on ja millaista osaamista kumppanilta odotat. Onko tärkeintä hakukoneoptimointi, sosiaalisen median hallinta vai ehkä sisällöntuotanto? Tutki potentiaalisten kumppaneiden referenssejä, pyydä tarjouksia ja keskustele avoimesti tavoitteistasi. Hyvä kumppani ymmärtää liiketoimintaasi ja pystyy tarjoamaan räätälöityjä ratkaisuja.

Yhteistyön hyödyt ja haasteet

Yhteistyö markkinointikumppanin kanssa voi tuoda monia hyötyjä, kuten parempia tuloksia, uusia ideoita ja tehokkaampaa resurssien käyttöä. Kuitenkin yhteistyössä on myös haasteita. On tärkeää, että molemmat osapuolet ovat sitoutuneita yhteisiin tavoitteisiin ja että kommunikaatio on avointa ja säännöllistä. Varmista, että sopimukset ovat selkeät ja että molemmat ymmärtävät omat roolinsa ja vastuunsa. Pitkäjänteinen ja syvällinen kumppanuus, jossa molemmat osapuolet sitoutuvat pitkän aikavälin tavoitteisiin, on usein paras ratkaisu.

Jaa tämä artikkeli:

Suosittuja artikkeleita:

Mainostajille
Sivustollamme teemme mielellämme yhteistyötä teemaan liittyen muun muassa brändien, alan yritysten, verkkokauppojen sekä blogien kanssa.

Mainostajille ja yhteistyökumppaneille meillä ei ole kiinteitä hintoja, vaan keskustelemme hinnoista aina tapauskohtaisesti, niin että lopputulos on varmasti molemmille osapuolille kannattava.

Jos haluat avata keskustelun mahdollisesta yhteistyöstä, niin jätä meille viestiä.